Thermotop control defect - alternatives

Diskutiere Thermotop control defect - alternatives im Webasto Forum im Bereich Standheizungen; Hello and greetings from Denmark -I hope that a little question in english here is ok? :-) I have en old ThermoTop mounted in my car. It is...

1. #1 noertoft, 15.10.2016
    noertoft

noertoft Gast

Hello and greetings from Denmark
    -I hope that a little question in english here is ok? :-)

I have en old ThermoTop mounted in my car. It is not integrated into the cars setup - it was installed later on and is controlled by the standard timer watch from Webasto.

Now the input on the controller is defect.
    I have had the heater tested - and the test computer communicates via the W-bus port on the controller. Through this port the heater starts and runs with no problems.
    But the analog input-port (that the timer watch is using) is dead...

So now I can buy a new (expansive) new control-unit...
    But I am wondering if anybody here might have an idea on how I could control the heater through the W-bus port (like the test computer).

Any suggestions are welcome :-)

The car is too old to have the option of controlling the heater through w-bus...

Thanks from Denmark
    Jens Christian Nørtoft Bækgaard

2. eBay

Anzeige

Thema:

Thermotop control defect - alternatives

Die Seite wird geladen...

Thermotop control defect - alternatives - Ähnliche Themen

1. Steuergerät für ThermoTop C Diesel

Steuergerät für ThermoTop C Diesel: Hallo, ich habe folgendes Problem. Ich habe eine gebrauchte ThermoTop C in meinen Passat 3BG eingebaut, diese funktioniert aber leider nicht....
  2. ThermoTop VEVO Diesel bricht Startvorgang ab

ThermoTop VEVO Diesel bricht Startvorgang ab: Hallo, habe mir letztes Jahr eine Thermotop VEVO original für VW nachgerüstet und hat bzw. funktioniert eigentlich auch alles, nur daß die Heizung...
  3. Problem mit der Thermotop C

Problem mit der Thermotop C: Hallo, ich habe ein 97 Ford Galaxy 2,8 mit Climatronik und mit der Thermotop Z/C (Einbau 2001). Die Standheizung funktioniert und läuft ohne...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden